به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان کرمان، جلسهی پایش طرح نهضت ملی مسکن با محوریت تأمین اراضی شهرستان کرمان با حضور شهباز حسنپور نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، علی حاجیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه معاونین و روسای مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان راور، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرمان، رؤسای ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
در این نشست، حسنپور از تلاشهای مستمر اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای خدمترسانی به مردم، بهویژه در خصوص پروژه بلدالامین که یکی از مطالبات اصلی مردم در جهت مسکن شهر کرمان بود، قدردانی کرد و مقرر شد در آینده مراسمی برای اهدای لوح تقدیر به کارمندان مربوطه این مجموعه برگزار شود.
در ادامه این نشست، با محوریت پیگیری مصوبات پیشین و تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کرمان مسائل مربوط به الحاق زمین در شهرهای راین، محیآباد، جوپار، ماهان و سامانه تم شهرستان راور، همچنین موضوعات مرتبط با محور کرمان، راور و دیهوک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.